Regulamin Gabinetu

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

PRZEZ

DĘBOWA ESTETIC 

§ 1

Definicje

  1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady funkcjonowania gabinetu kesmetologicznego Dębowa Estetic Sp. z o.o (dalej: Dębowa Estetic) oraz zasady korzystania ze strony internetowej dostępnej pod adresem www.debowaestetic.pl (dalej: Strona), a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
  2. Korzystając z oferty akceptujesz:
    a) zasady regulaminu, którego aktualna wersja została umieszczona na profilu Facebook (Dębowa Estetic), Instagram (debowa_estetic), Tik Tok (debowaestetic) i stronie internetowej Sprzedawcy, a nadto w siedzibie Sprzedawcy pod adresem 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Majakowskiego 44 oraz w każdej jego filii.
    b) politykę prywatności, która zawiera informacje na temat prywatności Kupującego oraz plików cookies wykorzystywanych przez profile stworzone w mediach społecznościowych oraz Stronę, którą znajdziesz na profilach Facebook, Instagramie oraz TikToku, w wersji papierowej w siedzibie firmy, a także na Stronie internetowej Sprzedawcy.
    c) informacje związane z ochroną danych osobowych i związanych z tym praw Kupującego, a która to dostępna jest na profilach Facebooku, Instagramie oraz TikToku, w wersji papierowej w siedzibie firmy, a także na Stronie internetowej Sprzedawcy.
  1. Właścicielem Dębowa Estetic jest:
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Dąbrowie Górniczej przy ul. Majakowskiego 44, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Katowicach (KA),VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0001004520 REGON: 523761493 (dalej: Sprzedawca/Salon/Gwarant).

  1. Kupującym w rozumieniu Regulaminu jest każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie korzysta z usług oferowanych przez Sprzedawcę w ramach działalności Dębowa Estetic Sp. z o.o i która zawarła w związku z tym odpowiednią umowę.
  2. Konsumentem w rozumieniu Regulaminu jest każda osoba fizyczna, dokonująca zakupu i korzystająca z usług oferowanych przez Sprzedawcę, w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego).
  3. Przedsiębiorcą w rozumieniu Regulaminu jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną – wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą. Za przedsiębiorców uważa się także wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
  4. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta – jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie
    posiadającą dla niej charakteru zawodowego, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 3855, 5564-5565, art. 5765 Kodeksu cywilnego oraz art. 38a Ustawy o prawach konsumenta.
  5. Usługą – w rozumieniu Regulaminu wykonanie stylizacji paznokci różnymi metodami i technikami, sprzedaży kosmetyków, perfum oraz wód perfumowanych, masażu relaksacyjnego różnymi
    technikami stylizacji rzęs oraz brwi, usług z zakresu kosmetyki białej, kosmetologii estetycznej i medycyny estetycznej w poniższym regulaminie. Wszystkie aktualne Usługi są wymienione i opisane na Facebooku/Instagramie/Stronie Internetowej, a których to dotyczy umowa sprzedaży lub inna umowa cywilnoprawna, zawierana między Sprzedawcą a Kupującym.
  6. Obserwujący – osoba posiadająca konto w social media tj. Instagram, Facebooku itd., która obserwuje profile Dębowa Estetic w ww. mediach społecznościowych.
  7. Operator Płatności – Przelewy24, PayPro, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań
  8. Instagram – profil Dębowa Estetic w social media pod nazwą @debowa_estetic
  9. Facebook – profil Dębowa Estetic w social media pod nazwą Dębowa Estetic
  10. TikTok – profil Dębowa Estetic w social media pod nazwą @debowaestetic

§2

Postanowienia wstępne

  1. Udostępnienie Kupującemu oferty Sprzedawcy za pośrednictwem Strony oraz kanałów social media jest bezpłatne. Przeglądanie oferty Sprzedawcy nie podlega opłacie. Koszty ponoszone przez Kupującego są związane z nabywaniem Usług i prawem do korzystania z nich na użytek własny. Koszty te nie są uzależnione od tego na ilu urządzeniach Kupujący przegląda ofertę, a Kupujący ponosi je jednokrotnie w odniesieniu do każdej zakupionej Usługi. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną zgodnie z § 3 Regulaminu.
  2. Sprzedawca, za pośrednictwem kanałów w social media, telefonicznie oraz za pomocą poczty internetowej, strony internetowej, a także w siedzibie firmy może prowadzić sprzedaż usług świadczonych w Dębowa Estetic.
  3. Miejscem świadczenia Usług na rzecz Kupującego jest wyłącznie Rzeczpospolita Polska. Sprzedawca wyłączył możliwość sprzedaży swoich Usług dla Kupujących posiadających siedzibę, stałe
    miejsce zamieszkania lub zwykłe miejsce pobytu poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Przedmiotem działalności Sprzedawcy jest udostępnienie Kupującemu oferty oraz umożliwienie mu dokonania zakupu określonej usługi.
  5. Do dokonania zakupu na Stronie lub za pośrednictwem kanałów w social media nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego.
    Wystarczające są:
    a) Dostęp do Internetu.
    b) Standardowy system operacyjny.
    c) Standardowa przeglądarka internetowa.
    d) Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  6. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem, konieczne jest podanie danych osobowych.
  7. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przekazywanie takich treści w ramach formularzy udostępnianych przez Dębowa Estetic.
  8. Wszystkie podane ceny za produkty i usługi są cenami brutto.

§3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Strony oraz kanałów w social media Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną, polegające na umożliwieniu Kupującemu zawarcia umowy stylizacji paznokci oraz umowy sprzedaży produktów kosmetycznych dostępnych w siedzibie Sprzedawcy. Zawarcie umowy nie jest możliwe bez podania danych osobowych. Akceptacja przez Kupującego postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Kupującego oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, zrozumiał jego treść oraz w pełni akceptuje jego postanowienia.

§4
Stylizacja Paznokci

  1. Kupującym usługę w Salonie może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z usług przez osoby niepełnoletnie, powyżej 16 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do
    żądania przedłożenia stosownej zgody przez przedstawiciela ustawowego celem potwierdzenia wyrażenia zgody do świadczenia zabiegu na rzecz osoby niepełnoletniej, a w przypadku braku zgody
    lub odmowy jej wyrażenia do odmowy świadczenia usługi.
  3. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia.
  4. Pracownik, przed przystąpieniem do wykonania stylizacji paznokci, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych
    oraz odpowiedniego stanu narzędzi.
  5. Pracownik, przed przystąpieniem do wykonania usługi stylizacji paznokci jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska pracy oraz rąk. Te same czynności Pracownik wykonuje w czasie
    usługi, jeśli przerywa jej ciągłość oraz po zakończeniu usługi. Pracownik również jest zobowiązany do dezynfekcji i sterylizacji narzędzi wielokrotnego użytku, które przerywają ciągłość naskórka. Usługi są wykonywane tylko i wyłącznie zdezynfekowanymi oraz wysterylizowanymi narzędziami.
  6. Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  7. Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania usługi.
  8. Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  9. Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.
  10. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Kupującego na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Kupującego.
  11. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Kupującego, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  12. W przypadku nieplanowanego zranienia Kupującego podczas wykonywania usługi, usługa jest natychmiastowo przerywana, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Usługa przerwana jest dokańczana w dogodnym dla Kupującego terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
  13. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do profesjonalnego użytku.
  14. Do zabiegów w Salonie wykorzystuje się jednorazowe: waciki, patyczki, separatory, klapki, szpatułki, pilniczki, bloki polerskie, rękawiczki, kapturki ściągające, maseczki ochronne. Narzędzia
    kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są myciu, dezynfekcji oraz sterylizacji. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
  15. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi stylizacji paznokci pracownik przeprowadza z Kupującym ankietę w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub
    inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia usługi oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  16. W przypadku powzięcia jakiejkolwiek wątpliwości co do stanu zdrowia Kupującego lub bezpieczeństwa przeprowadzenia usługi Pracownik ma prawo odmówić wykonania usługi, bez żadnych
    konsekwencji prawnych czy też finansowych po stronie Salonu.
  17. Złożenie przez Kupującego nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie stanu zdrowia i przeciwskazań skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonaną Usługę po stronie Salonu.
  18. Każdy Kupujący, który ma mieć wykonaną usługę z zakresu stylizacji paznokci, musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danej usługi.
  19. Kupujący przed rozpoczęciem usługi ma obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia usługi stylizacji paznokci.
  20. Kupujący zobowiązany jest poinformować pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania usługi.
  21. Usługa stylizacji paznokci trwa od 1,5-3h. W tym czasie nie ma możliwości przerwy w usłudze.
  22. Nie ma możliwości przybycia na usługę z dziećmi lub zwierzętami.
  23. Akceptowane są spóźnienia do 10 minut. W przypadku dłuższego spóźnienia Salon ma prawo do odmowy wykonania usługi lub wykonania jej na tyle na ile pozwoli czas. Spóźnienie nie powoduje
    obniżenia ceny za usługę.
  24. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity
    zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  25. Salon ma prawo odmówić wykonania usługi Kupującemu, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających, bez żadnych konsekwencji prawnych czy też finansowych po stronie Salonu.
  26. Dobę przed planowanym terminem wykonania usługi, Kupujący otrzymuje SMS lub wiadomość e-mail z przypomnieniem o nadchodzącym terminie umówionej wizyty.
  27. W przypadku wykonywania przez Salon świadczeń zdrowotnych, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z dnia 2011 roku Nr 112, poz.
    654), w zakresie wyrażenia zgody na wykonanie usługi stosuje się przepisy wskazanej ustawy.
  28. Salon doradza wszystkim Kupującym przejście profilaktycznych badań lekarskich w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia i wykluczenia przeciwwskazań do wykonania danej usługi przed
    skorzystaniem z usług Salonu.

§5
Reklamacje

  1. Salon udziela gwarancji na usługę obejmującą trzy dni od dnia wykonania usługi. W razie stwierdzenia wady należy niezwłocznie powiadomić salon o okolicznościach powstania wady oraz
    należy stawić się w salonie w terminie trzech dni od dnia wykonania usługi w celu oceny rodzaju i zakresu wady. Salon nie odpowiada za efekt usługi, jeżeli nie zostaną zachowane odpowiednie zasady pielęgnacji i Kupujący nie będzie przestrzegał zaleceń pozabiegowych.
  2. Jeśli wykonana usługa spełnia warunki reklamacji, Kupującemu przysługuje prawo do ponownego bezpłatnego wykonania usługi obejmującej zakres uszkodzenia, chyba że zachodzi konieczność ponownego wykonania usługi w całości. Ponowne wykonanie usługi w całości jest możliwe tylko wówczas, gdyby naprawa samego uszkodzenia powodowała niezadawalający wpływ na efekt końcowy usługi.
  3. Reklamacje dotyczące efektu należy składać bezpośrednio po wykonanej aplikacji. Wymagane jest sporządzenie pisemnego protokołu, który powinien zawierać datę, opis efektu wraz z opisem zlecenia uzgodnionego z Kupującym, żądanie Kupującego oraz jego dane kontaktowe. Jeżeli stwierdzone zostanie wadliwe wykonanie usługi, w szczególności niezgodne z efektem uzgodnionym z Kupującym, należy obniżyć wynagrodzenie za usługę w wysokości 20 % lub poprawić usługę w miarę możliwości. Opuszczenie salonu niepoprzedzonego złożeniem oświadczenia o reklamacji usługi traktowane jest jako potwierdzenie właściwego wykonania usługi i braku zastrzeżeń co do efektu.
  4. W przypadku, w którym Kupujący reklamuje wybrany przez siebie ówcześnie efekt usługi (np. kształt lub kolor paznokci), reklamacja nie będzie uznawana za zasadną, gdyż usługa została wykonana zgodnie z wolą Kupującego i za jego wyraźną zgodą.
  5. Klientka otrzyma rabat w wysokości 10 % na następną usługę w przypadku reklamacji dotyczącej efektu, którą Klientka złoży od razu po zakończonej aplikacji i która jest zasadna.
  6. Kupujący zawsze ma prawo złożyć reklamację. Pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie reklamacji będzie uzależnione od zindywidualizowanego przypadku.

§6

Sprzedaż produktów w Salonie

  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów do skóry oraz paznokci.
  2. Sprzedawca jako Gwarant udziela Kupującemu gwarancji co do jakości rzeczy na nabyte przez Kupującego produkty.
  3. Gwarant zapewnia, że produkty są dobrej jakości oraz nadają się do normalnego funkcjonowania jakiego można od nich oczekiwać w kontekście ich użytkowego przeznaczenia.
  4. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedawanych towarach.
  5. Gwarancja nie obejmuje towaru, którego na podstawie przedłożonych dokumentów oraz danych znajdujących się na towarze, nie można zidentyfikować jako towaru zakupionego u Gwaranta.
  6. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady objętej gwarancją, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Gwaranta na piśmie, wypełniając i wysyłając bądź dostarczając osobiście formularz reklamacyjny zawierający:
    a) nazwę towaru, datę zakupu, wartość towaru, numer faktury (VAT lub innego dokumentu księgowego) wystawionej w związku z zakupem towaru,
    b) termin ujawnienia wady,
    c) na czym polegają nieprawidłowości w towarze.
  7. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego na Instagramie, Facebooku lub siedzibie firmy, natomiast nie jest to obowiązkowe.
  8. W celu realizacji gwarancji Kupujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Gwaranta. Za prawidłowe opakowanie i dostarczenie towaru do Gwaranta odpowiada Kupujący.
  9. Po dostarczeniu towaru przez Kupującego. Gwarant o ile stwierdzi, że reklamowany towar rzeczywiście ma wady jest obowiązany według własnego uznania do:
    a) Wymiany produktu na wolny od wad.
    b) Usunięcia wady.
    c) Obniżenia ceny.
    d) Odstąpienia od umowy.
  10. Gwarant wykona obowiązki gwarancyjne w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia towaru przez Kupującego. W przypadku, gdyby z przyczyn niezależnych od Gwaranta okazało się to niemożliwe, Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w najszybszym możliwym terminie.
  11. Po wykonaniu obowiązków gwarancyjnych Gwarant poinformuje Kupującego o wykonaniu przelewu na jego rachunek bankowy lub terminie zwrotu gotówki, usunięciu wady bądź o wymianie towaru na nowy, a następnie wysłaniu go do Kupującego.
  12. W przypadku, gdy Gwarant dostarczy Kupującemu towar wolny od wad w zamian za towar wadliwy, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia towaru wolnego od wad.
  13. Uprawnienia z gwarancji będą realizowane w Polsce w siedzibie Gwaranta.
  14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na
  15. odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi.
  16. Gwarancja trwa rok od dnia zakupu towaru.
  17. W przypadku zakupu towaru w siedzibie Sprzedawcy, Kupujący nie ma możliwości odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego towaru, gdyż są to produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające
    krótki termin przydatności do użycia lub są produktami dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  18. Jeżeli Kupujący nie jest Konsumentem, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.

§ 7

Zawarcie i realizacja umowy

  1. Zamówień i rezerwacji można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00 telefonicznie lub 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu za pomocą
    social media lub Strony.
  2. W celu sfinalizowania umowy wykonania usługi Kupujący powinien:
    a) Skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą social media, telefonicznie, wiadomości sms, wiadomości e-mail.
    b) Ustalić dogodny termin wykonania usługi.
    c) Jeśli Kupujący pierwszy raz korzysta z usług Sprzedawcy, zobowiązany jest do wpłaty przedpłaty w wysokości 30% wartości usługi na konto Sprzedawcy, który w przypadku niepojawienia się na
    usłudze w wybranym terminie przy jednoczesnym jego nieodwołaniu skutkuje przepadnięciem.
    d) Jeśli przedpłata nie zostanie wpłacona w ciągu 2 godzin od momentu rezerwacji, rezerwacja zostanie automatycznie odwołana. Salon poprzez platformę Booksy informuje dodatkowo o
    anulowaniu rezerwacji terminu z powodu braku przedpłaty.
  3. Kupujący może odwołać umówioną wizytę bez żadnych konsekwencji najpóźniej 24h przed umówionym terminem, co również wiąże się ze zwrotem wpłaconej przedpłaty. Jeżeli jednak nie dojdzie do wykonania umowy z winy Klienta, to zaliczka nie podlega zwrotowi.
  4. Przedpłata przepada w przypadku odwołania wizyty na krócej niż 24h przez umówionym terminem.
  5. Jeśli Kupujący nie pojawi się w ustalonym terminie na usłudze, to do kolejnej usługi zostanie
    doliczone 20 % kwoty usługi, która miała być wykonana.
  6. W celu złożenia zamówienia na Stronie Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
    a) Dodać do koszyka wybrane przez siebie Usługi, używając przycisku „Dodaj do koszyka”;
    b) Kliknąć w ikonkę koszyka, a następnie użyć przycisku „Przejdź do kasy”;
    c) Wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybrać sposób płatności.
    d) Złożyć zamówienie, używając przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  7. Kupujący celem dokonania zapłaty ceny za wybrane produkty lub usługi ma do dyspozycji następujące formy płatności:
    a) Przelew bankowy na określony rachunek Sprzedawcy (W przypadku wyboru przelewu bankowego, płatność uznawana jest za dokonaną z chwilą jego zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy. W celu poprawnej identyfikacji płatności, w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko, a także opis usługi, której dotyczy płatność).
    b) BLIK.
    c) Płatność kartą
  8. Szczegółowe zasady korzystania z form płatności udostępnianych przez dostawców zewnętrznych określone są w regulaminach udostępnianych przez tych dostawców. Korzystanie z oznaczonej formy płatności wiąże się z akceptacją postanowień przedmiotowych regulaminów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację procesu płatności przez dostawców zewnętrznych.
  9. Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem w formie elektronicznej między Kupującym a Sprzedawcą umowy sprzedaży lub o świadczenie wybranej Usługi (lub Usług), zgodnie z opisem
    Usługi dostępnej na Stronie oraz na social media Sprzedawcy oraz postanowieniami Regulaminu.
  10. Jeśli podmiotem dokonującym zakupu jest przedsiębiorstwo, należy podać właściwe dane nabywcy do wystawienia faktury.

§ 8

Prawa i obowiązku Kupującego

  1. Kupującemu przysługuje prawo do:
    a) Bezterminowego dostępu do materiałów udostępnianych Kupującemu indywidualnie, w ramach wybranej Usługi, na podstawie zawartej za pośrednictwem Strony umowy. W przypadku
    zamknięcia strony, Kupujący zostanie o tym poinformowany najpóźniej na tydzień przed planowanym zamknięciem, w celu umożliwienia mu zapisania materiałów na prywatnym nośniku
    pamięci.
    b) Poszanowania godności, a także uprzejmego traktowania przez Pracowników Salonu.
    c) Zachowania w tajemnicy przez Pracowników Salonu danych Kupującego dotyczących zwłaszcza stanu zdrowia, wykonywanych usług oraz ich przebiegu.
    d) Świadczenia usług przez wykwalifikowany personel, o odpowiedniej wiedzy merytorycznej i praktycznej, zgodnie z wymaganiami wiedzy medycznej.
    e) Wyrażania zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych lub ich odmowy, po otrzymaniu informacji o proponowanych metodach.
    f) Uczestnictwa w promocjach i konkursach.
    g) Przeglądania ofert pracy udostępnianych za pomocą strony internetowej, social media Salonu.
    h) Do korzystania z kodów rabatowych, które otrzyma od Sprzedawcy.
    i) Skorzystania z voucherów.
  2. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład poprzez wysłanie pisma
    pocztą, telefonicznie, poprzez wiadomość sms lub w formie elektronicznej.
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na Stronie, na Instagramie/ Facebooku/ lub siedzibie Sprzedawcy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został prawidłowo poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Kupujący odpowiada bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  8. Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
  9. Kupujący zobowiązuje się do bezpośredniego kierowania wszelkich uwag do Sprzedawcy i powstrzymania się od zamieszczania opinii i komentarzy dotyczących Sprzedawcy i godzących w jego dobre imię na ogólnodostępnych forach, profilach, mediach społecznościowych.
  10. Począwszy od 01.01.2021 r. postanowienia § 10 Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 9

Uprawnienia i odpowiedzialność Sprzedawcy

  1. Sprzedawca ma obowiązek rzetelnego wykonania Usługi opisanej w Regulaminie na rzecz Kupującego, a w przypadku sprzedaży produktu dostarczenia Kupującemu produktu wolnego od wad.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe wykonanie usługi przez swoich Pracowników.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania dostępu do Strony oraz social media w celu prowadzenia prac konserwacyjnych. Sprzedawca nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia dodatkowych ograniczeń w korzystaniu z Konta Kupującego, włącznie z usunięciem Konta oraz z jego social mediów, włącznie z usunięciem z grona Obserwujących, w przypadku stwierdzenia rażącego złamania Regulaminu przez Kupującego lub Obserwującego lub próby działania na szkodę Sprzedawcy, w szczególności, gdy ten:
    a) Wykorzystuje Konto Kupującego lub swoje Konto w social media w sposób niezgodny z Regulaminem.
    b) Używa lub usiłuje używać Strony lub kont Sprzedawcy w social media w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem.
    c) Narusza lub usiłuje naruszyć techniczne zabezpieczenia Strony w celu uzyskania nieautoryzowanego dostępu do zasobów informatycznych Sprzedawcy.
  6. W takim wypadku Sprzedawca jest uprawniony do wezwania Kupującego oraz Obserwującego do zaprzestania naruszania Regulaminu. W przypadku niezastosowania się do wezwania lub w
    przypadku braku złożenia wyjaśnień przez Kupującego lub Obserwującego w terminie 3 dni, Sprzedawca ma prawo zablokować Obserwującego lub usunąć Konto Kupującego ze skutkiem natychmiastowym.
  7. Na skutek usunięcia Konta Kupującego ze Strony przez Sprzedawcę lub zablokowania Obserwującego przez Sprzedawcę, Kupujący traci dostęp wszystkich zasobów dostępnych na jego Koncie, a Obserwujący traci dostęp do usług Sprzedawcy, bez możliwości ubiegania się o cofnięcie blokady oraz bez możliwości ubiegania się o zwrot środków.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert pracy udostępnianych w ramach social mediów Sprzedawcy, jak również nie gwarantuje procesu rekrutacyjnego związanego z udostępnianymi ofertami.
  9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności prawnej i finansowej za utrudnienia, niewykonanie lub nienależyte świadczenie Usług, jeżeli jest to spowodowane okolicznościami niezależnymi od Sprzedawcy, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek działań lub zaniechań operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych lub energii elektrycznej, czynnikami losowymi (w tym czynnikami zależnymi od Kupującego, osób trzecich lub siły wyższej).

§ 10

Zmiany oferty, promocje i vouchery

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług znajdujących się w ofercie, wycofywania niektórych Usług z oferty oraz wprowadzania nowych Usług i przeprowadzania akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych; będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
  2. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony.
  3. Dokonując transakcji można skorzystać tylko z jednej promocji.
  4. Promocje Sprzedawcy nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma zastosowania. W przypadku równoległego prowadzenia kilku promocji Kupujący decyduje, z której promocji chce skorzystać.
  5. Sprzedawca ma w swojej ofercie również vouchery.
  6. Salon sugeruje wykorzystać kwotę dostępną na voucherze do roku czasu od jego nabycia, gdyż oferta Salonu ulega okresowej aktualizacji i zmianie.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub zniszczenie vouchera.
  8. Posiadacz vouchera jest zobowiązany do uprzedniej rezerwacji, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Podstawą do wykonania usługi jest uprzednie okazanie vouchera.
  9. W przypadku, gdy cena za usługę przewyższa wartość vouchera posiadacz jest zobowiązany do zapłaty różnicy.
  10. Salon ma prawo odmówić realizacji vouchera w przypadku jego uszkodzenia, które to uniemożliwia jego odczytanie lub w przypadku braku uprzedniej rezerwacji.

§11

Polityka ochrony danych osobowych

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce ochrony danych osobowych dostępnej na Stronie, na social media Sprzedawcy oraz w
    siedzibie firmy.

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. Umowę uznaje się za zrealizowaną z chwilą wykonania stylizacji paznokci, wręczenia zakupionego produktu do paznokci, zrealizowania umowy szkoleniowej.
  2. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego i Konsumenta, nie może być również w ten sposób interpretowane. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedawca deklaruje stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. W przypadku istotnych zmian użytkownicy zostaną powiadomieni o nich za pomocą social media.
  4. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna na Stronie, na social media Sprzedawcy oraz w jego siedzibie.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawa.
  6. Kwestie sporne Strony będą starały się rozwiązywać polubownie. Konsument ma możliwość m.in:
    a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b) zwrócenia się do wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Praw Konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  7. Z innymi, szczegółowymi informacjami na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może zapoznać się na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  8. Konsument ma prawo do skorzystania z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  9. Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego publikacji.
  10. Data aktualizacji regulaminu: 22.06.2023r.